Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Kody
Strona Główna

Odwiedziło mnie :1655 Simsolubów , a wpisało się 0 Simsomaniaków
O mnie




Przeszłość

2009
Czerwiec


Ulubieni




Linki






Szablon by: Albella Powered by: blog4u



Ksiega Gości

Dodaj do Księgi

Dodaj do Ulubionych

Kody

Aby móc korzystać z kodów, najpierw należy otworzyć konsolę, naciskając jednocześnie klawisze CTRL+SHIFT+C.
Wciśnij klawisz Enter lub Escape, aby zamknąć konsolę. Poniżej wymieniamy niektóre z dostępnych kodów:

help: wyświetlenie wszystkich dostępnych kodów.
help [nazwa kodu]: wyświetlenie bliższych informacji o danym kodzie.
quit: wyjście z gry.
[strzałka w górę]: Przywołuje ostatnio wpisany kod w tej sesji gry.

resetSim : użyj tego kodu w niezmiernie rzadkiej sytuacji, gdy Sim ?utknie? podczas interakcji lub gdzieś w mieście, lub też jakiś obiekt przyczepi się do Sima. Sim zostanie zbudowany zupełnie od nowa, więc może upłynąć chwila, zanim ponownie pojawi się na ekranie. Przykład użycia: resetSim Mortimer Goth

fps [on|off]: włącza lub wyłącza wyświetlanie liczby wyświetlanych klatek na sekundę w prawym górnym rogu ekranu.

moveObjects [on|off]: usuwa ograniczenia umieszczania obiektów w trybach kupowania i budowy.
Usuwa ograniczenia narzędzia dłoni dotyczące obiektów używanych lub normalnie nieruchomych.
Po włączeniu tego kodu mogą występować problemy z elementami gry podczas generowania i manipulacji obiektami ukrytymi itd.
Zauważ, że ten kod umożliwia usuwanie obiektów, których normalnie nie można usunąć, na przykład Simów.
Gdy usuniesz te obiekty, nie będzie można ich przywrócić, więc uważaj!

constrainFloorElevation [true|false]: pozwala dowolnie zmieniać teren niezależnie od obiektów, Simów i innych struktur. Ściany, podłogi i inne obiekty będą przesuwać się razem z terenem. W ten sposób możesz postawić mur na stoku wzgórza lub stok ten wybrukować. Pamiętaj jednak, że postawienie nowej ściany lub podłogi spowoduje ponowne wyrównanie terenu. Ponadto obiekty, które normalnie wymagają równego podłoża, nadal będą go wymagać.

disableSnappingToSlotsOnAlt [on|off]: gdy opcja ta zostanie włączona, obiekty nie będą wskakiwały w sloty przy wciśniętym klawiszu ALT. Funkcja ta jest przydatna podczas ustawiania np. krzeseł w pobliżu stołów, jeśli nie chce się, aby automatycznie ustawiały się równo ze stołem, lub podczas umieszczania lad obok innych lad itp.

fadeObjects [on|off]: określa, czy obiekty będą stawały się przezroczyste w miarę zbliżania się do nich kamery. Nie dotyczy Simów.

hideHeadlineEffects [on|off]: Ukrywa wszystkie efekty nad Simami, takie jak dymki myśli i rozmów.

slowMotionViz : włącza spowolnienie animacji w grze.
Wprowadzenie wartości zmiennej ?poziom? jest opcjonalne. Prawidłowe wartości mają zakres od 0 = tempo normalne, do 8 = tempo najwolniejsze.

unlockOutfits [on|off]: ubrania związane z konkretnymi zawodami będą dostępne jako opcje w trybie tworzenia Sima. Ten kod musi zostać użyty przed uruchomieniem trybu tworzenia Sima.
Tekst wysrodkowany
Tekst wysrodkowany
Tekst wysrodkowany


sims3 5/06/2009 13:34:25 [Powrót] Komentuj



Też pisze blog o ts3 xD
April 6/07/2009 19:51:20
| brak www IP: 86.17.73.248